Re: Kakahirmutise "kui biidid netis 5seid siis biidid lives 500seid"
Tulevikus kindlasti teen veel, see kuu on selle ajaga veidi kehvasti.
NV hakkab puhkus ja olen Riias puhkamas/turniiril, siis KOT otsa ja kohe peale seda Pärnu puhkama.
Algselt postitas Söönlusikast
Vaata postitust
NV hakkab puhkus ja olen Riias puhkamas/turniiril, siis KOT otsa ja kohe peale seda Pärnu puhkama.
Comment