Re: FullTilt - probleemid ja küsimused
Mulle 'magic wallet' meeldib, aga praegu euro tulekuga on veidi jama. Hoian walletis ainult 10-30 euri ja maksan kaardiga.
Mulle 'magic wallet' meeldib, aga praegu euro tulekuga on veidi jama. Hoian walletis ainult 10-30 euri ja maksan kaardiga.

Comment