Re: FreakyJason lahutab tildis meelt
nice note :D. Tra kuda ma saaksin nii et mudas peaga laudadesse enam ei roniks ja Van Dammena ennast ei tunneks :D
nice note :D. Tra kuda ma saaksin nii et mudas peaga laudadesse enam ei roniks ja Van Dammena ennast ei tunneks :D
A 
3
(
Comment