Re: *** Ametlik Stattide ja Graafikute analüüsi teema ***
bb VPIP on natuke suur minu arust - limbid sealt äkki liiga palju? Sama sb'l.
Pocketid? AT-AQo?
bb VPIP on natuke suur minu arust - limbid sealt äkki liiga palju? Sama sb'l.
Pocketid? AT-AQo?


Comment