Re: *** AMETLIK POKERTRACKERI TEEMA: Probleemid & Küsimused ***
kumba targemad mehed soovitavad, kas agression factoryt v agression frequencyt? (kuulsin kuskilt videost et frequency pidi nö parem olema??)
kumba targemad mehed soovitavad, kas agression factoryt v agression frequencyt? (kuulsin kuskilt videost et frequency pidi nö parem olema??)
Comment