Re: *** VEEBRUARI OFFTOPIC ***
Nii... pöidlad pihku et Shakira st Ithaka Maria kinni paneb asja :P ilusaim esineja ja parim esitlus....
Nii... pöidlad pihku et Shakira st Ithaka Maria kinni paneb asja :P ilusaim esineja ja parim esitlus....

Comment