Re: *** AUGUSTI OFFTOPIC *** IlusElu!
Denoni omadega ei eksi (peaksid mingi 360 olema). Kossist ja skullcandyst hoia eemale. Siin oli ka klappide teema hiljuti.
Algselt postitas Potik
Vaata postitust
Comment