Re: Oktoobri offtopic - "talendid ja ranka koju"
Vandalar ja sa oleksid selle ise selle mendi asemel sellele Dimale kumminuia aanusesse toppinud?
Vandalar ja sa oleksid selle ise selle mendi asemel sellele Dimale kumminuia aanusesse toppinud?
Comment