Re: NL10 6max zoom deep squeez pot.
Olen ise algaja ja ärge näkku lööge siis kohe q_q ja qjet , ma lihtsal näen vastaste ranges liiga palju drawsi ja asju, et bet (suurelt) fold tundub kuidagi +EV. Aitähh
Olen ise algaja ja ärge näkku lööge siis kohe q_q ja qjet , ma lihtsal näen vastaste ranges liiga palju drawsi ja asju, et bet (suurelt) fold tundub kuidagi +EV. Aitähh
Comment