Re: ***Official "asdais#da8usPjSaks" thread***
olin bounty ja terve turniiri sit out, kuna jõulupidu ja muud asjad. 44-st 16.koht-pole paha.
kes mu bounty sai?
olin bounty ja terve turniiri sit out, kuna jõulupidu ja muud asjad. 44-st 16.koht-pole paha.
kes mu bounty sai?
allinn, no problemo
TC
Comment