Re: [NL100-400 FR] Rudi Helikopterit Kuldamas
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, mingi 3 korda oli turnis HU juba tulemas ja lõpus siis AA vs top paar imes maja :(
Out kolmandana 1800 Euri , pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, mingi 3 korda oli turnis HU juba tulemas ja lõpus siis AA vs top paar imes maja :(
Out kolmandana 1800 Euri , pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Comment