Re: *** DETSEMBRI OFFTOPIC *** VIIMANE AEG SUPERNOVA ELITE ÄRA TEHA!
eile oli peksasaamisp2ev? kohtasin kaht pokerdajat, kes on ka selle foorumi aktiivsed lugejad, mitte nii aktiivsed postitajad. m6lemad v6itvad ja intelligentsed m2ngijad. yks neist sai ka liti kirja - kolmanda pokkerim2ngija poolt, kes nii v2ga intelligentne pole.
eile oli peksasaamisp2ev? kohtasin kaht pokerdajat, kes on ka selle foorumi aktiivsed lugejad, mitte nii aktiivsed postitajad. m6lemad v6itvad ja intelligentsed m2ngijad. yks neist sai ka liti kirja - kolmanda pokkerim2ngija poolt, kes nii v2ga intelligentne pole.
Comment