SUPERKUUMIA ALUSVAATEMALLEJA TÄÄLLÄ! Ihmisten julmuudesta saa lukea päivittäin, mutta tämän tapauksen kohdalla voi vain päivitellä, mitä kaikkea
Ranka, 1366x768 resos tundub fine. Muidu küsiks, et kas sellel foorumi paremal oleval mõlal on mingit mõtet? Minul on need kinni pandud ja ei vahi üldse neid facebooki friendse, uudiseid ja esiletoodud uudiseid. Kui aga nüüd need selles väikses resos lahti lüüa, siis kisub küll foorumi avalehe kuidagi kitsaks. Ses suhtes ongi nüüd uba siin, et kas neid on sinna üldse vaja, kui äkki enamus foorumist ei hoiagi seda lahti ja see tilpneb neil niisama kinniselt.
Comment