NL25 overpair vs c/min raise regulari poolt .

Collapse
X

• Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts
  • flipmachine
    Pokkerihai
    • Jul 2009
    • 1857

NL25 overpair vs c/min raise regulari poolt .

No-Limit Hold'em, $0.25 BB (8 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

saw flop | saw showdown

MP1 ($33.93)
    MP2 ($27.04)
    CO ($10.74)
    Hero (Button) ($25)
    SB ($25.35)
    BB ($25) Mängija alles tuli lauda ning hem ei kuvanud state veel. Teadsin vaid, et regular.
    UTG ($25)
    UTG+1 ($24.51)

Preflop: Hero is Button with A, A
    UTG bets $0.85, 4 folds, Hero raises $2.80, 1 fold, BB calls $2.55, UTG calls $1.95

Flop: ($8.50) 10, Q, 6 (3 players)
    BB checks, UTG checks, Hero bets $5.50, BB raises $11, 1 fold, Hero ?

Üheltpoolt on selline check/min raise regulari poolt tugeva liini tunnuseks, aga jällegi board on väga drawne. Kuidas tundmatu regulari vastu käitute? Fold või all inn?
  • suitsutihane
    FPP Pro
    • Dec 2010
    • 286

Re: NL25 overpair vs c/min raise regulari poolt .

stove hea välja ei näe, AsKs käele plokkerid käes (aga hullem oleks kui As oleks käes endal)... arvestades et mõnikord harva näitab ta seeeest KK kuna on tundmatu regular long runis väga kaotav ei saa siin nuupud olla imo... minu kaks senti ühesõnaga et fold liiga weak, ma ütlen stäkile baibai ja lükkan nupsud sisse...=)
    *edit: sick koht tgelt, kindel on aga see et mängus tean et ise ei foldi kunagi, never. 10% equity ftw
    Last edited by suitsutihane; 24.02.11, 15:09.

Comment

• janek174
      Vana Tegija
      • Mar 2009
      • 1078

3bet potis ma siin küll foldi ei näe, kuigi ega nuppe ka väga rõõmsa südamega ei tee.

Comment

• pastilaa
        kuum poiss
        • Apr 2009
        • 7518

Oluline on ka UTG - kellega tegemist? Kui reg, siis suited-connected kaarte väga BB ranges ei näe. Oletades stacki järgi, et utg oli reg, siis foldiks hea meelega. Oleks meil poti äss, foldiks veel parema meelega, sest siis kaovad Axs variandid range juramast otsast ära.

Comment

• flipmachine
          Pokkerihai
          • Jul 2009
          • 1857

UTG oli minu jaoks arvatavalt regular, mingi 23 kätt hem-is (11/11), aga istus minuga 5-6 samas lauas full buy inniga.

Comment

Working...