Re: [NL10] FR CeuZi grind.........
Vaikselt tuleb, kuigi eile sain 3BI miinust. Eile oli selle eest ka ulme jooks, sest iga donk suutis seti leida ja muidugi minu lollid callid ka sinna otsa.
Vaikselt tuleb, kuigi eile sain 3BI miinust. Eile oli selle eest ka ulme jooks, sest iga donk suutis seti leida ja muidugi minu lollid callid ka sinna otsa.

A 
Q

Comment